Αντικατάσταση και επιστροφή χρημάτων

1.Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Στην περίπτωση συμβάσεων εξ αποστάσεως, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ενημερώσει την εταιρεία εντός 14 ημερών στη διεύθυνση e-mail support@d4web.eu ή μέσω κάποιου άλλου καναλιού επικοινωνίας ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση, χωρίς να χρειάζεται να δηλώσει τον λόγο για την απόφασή του. Η προθεσμία ξεκινά μία ημέρα μετά την ημερομηνία παραλαβής των αντικειμένων. 

2. Αλλαγή και επιστροφή αντικειμένων 

2.1. Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων. 

Κατεβάστε τη φόρμα επιστροφής/αλλαγής από εδώ >>Φόρμα παραπόνων. 

2.2. Στείλτε το προϊόν στην αρχική συσκευασία (παρόλο που έχετε ήδη δοκιμάσει το προϊόν). 

2.3. Στείλτε το προϊόν στη διεύθυνση: 

D4 Web d.o.o. Prevale 7 1236 Trzin 

Slovenia 

2.4. Όταν λάβουμε το πακέτο, θα σας ειδοποιήσουμε μέσω e-mail σχετικά με την παραλαβή του προϊόντος στη διεύθυνσή μας. 

2.5. Όταν επιλύσουμε το παράπονο και στείλουμε ένα νέο προϊόν ή επιστρέψουμε τα χρήματα, θα σας ενημερώσουμε ξανά μέσω e-mail. 

Με την επιστροφή των αγαθών, ο καταναλωτής στέλνει μια φόρμα με προσωπικά δεδομένα και έναν λογαριασμό συναλλαγής στον οποίο θέλει να λάβει την επιστρεφόμενη πληρωμή. Θα επιστρέψουμε την πληρωμή εντός 14 ημερών από την παραλαβή της συσκευασίας στη διεύθυνσή μας. 

Κάθε πελάτης, μόλις στείλει την απόδειξη της αποστολής (αριθμός παρακολούθησης) στη διεύθυνσή μας που αναφέρεται στο σημείο 2.3., θα λάβει επιστροφή χρημάτων ή ένα νέο προϊόν πριν από την παραλαβή του δέματος στη διεύθυνσή μας. 

Στείλτε τη φόρμα με τον λογαριασμό συναλλαγής και τον αριθμό παρακολούθησης στο support@d4web.eu 

Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει σε ΕΥΡΩ.

Πριν από την αποστολή του πακέτου, φροντίστε να ελέγξετε την επιβεβαίωση παραγγελίας ή το τιμολόγιο που λάβατε μέσω e-mail τη στιγμή της παραγγελίας που αγοράσατε το προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση που παραδώσετε ένα προϊόν που δεν είναι δικό μας, δεν είμαστε υπεύθυνοι για το σφάλμα σας και δεν θα επιστρέψουμε το πακέτο. 

Το κόστος αποστολής είναι για λογαριασμό του αποστολέα, δεν δεχόμαστε την αποστολή εξαργύρωσης. 

Σε περίπτωση που δεν λάβετε e-mail από την πλευρά μας εντός 30 ημερών από τότε που λάβαμε το πακέτο σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να ελέγξουμε μαζί πού βρίσκεται το πακέτο. 

Ο καταναλωτής δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα αντικείμενα χωρίς εμπόδιο μέχρι την υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής μπορεί να επιθεωρήσει και να δοκιμάσει τα είδη στον βαθμό που είναι απολύτως απαραίτητο για να διαπιστωθεί η πραγματική κατάσταση. Ο καταναλωτής είναι υπεύθυνος για μείωση της αξίας των αγαθών εάν η μείωση είναι αποτέλεσμα συμπεριφοράς που δεν είναι αναγκαστικά απαραίτητη για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. 

Ο καταναλωτής δεν δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση στην περίπτωση συμβάσεων, το αντικείμενο των οποίων είναι αντικείμενο που έχει παρασχεθεί με τις ακριβείς οδηγίες του καταναλωτή και προσαρμοσμένο στις προσωπικές του ανάγκες, το οποίο από τη φύση του δεν είναι επιλέξιμο για επιστροφή χρημάτων, που είναι αναλώσιμο ή που έχει ήδη λήξει. 

Κατά την επιστροφή των αγαθών, ο καταναλωτής στέλνει μια φόρμα με προσωπικά δεδομένα και έναν λογαριασμό συναλλαγής στον οποίο θέλει να λάβει την επιστρεφόμενη πληρωμή. Η πληρωμή θα επιστραφεί εντός 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος στη διεύθυνσή μας. 

 

Κατά την υπαναχώρηση από μια σύμβαση όπου έχει χρησιμοποιηθεί μπόνους, κωδικός έκπτωσης ή κωδικός προσφοράς, αυτά τα χρήματα θεωρούνται έκπτωση και δεν επιστρέφονται στον χρήστη. Μόνο το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον χρήστη. 

Λίστα αντικειμένων για τα οποία η υπαναχώρηση από την αγορά δεν είναι δυνατή ή περιορίζεται σε: 

  • Μαγιό, εσώρουχα: Τα μαγιό και τα εσώρουχα δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής. 
  • Ηλεκτρονικό βιβλίο: Ένα ηλεκτρονικό βιβλίο είναι πνευματική ιδιοκτησία που δεν μπορεί να επιστραφεί υλικά (μπορεί να μεταφερθεί ή να αντιγραφεί), επομένως δεν είναι δυνατή η αλλαγή ή η επιστροφή χρημάτων για την τιμή αγοράς αυτού του αντικειμένου. 

ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ, ΘΑ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΡΟΥΣ. 

3. Όταν τα αγαθά δεν είναι διαθέσιμα 

Συμβαίνει ότι ο καταναλωτής υποβάλλει μια ηλεκτρονική παραγγελία, ο πωλητής την επιβεβαιώνει και αργότερα ενημερώνει ότι τα παραγγελθέντα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, τα αγαθά είχαν ήδη πληρωθεί. Εάν τα αγαθά δεν είναι διαθέσιμα και ο πωλητής δεν μπορεί επομένως να εκπληρώσει την υποχρέωσή του, η εταιρεία ειδοποιεί τον καταναλωτή μέσω e-mail και αφού λάβει το τιμολόγιο συναλλαγής, επιστρέφει τα χρήματα το αργότερο 14 ημέρες μετά την ειδοποίηση.